Priporočila za odrasle

Pred vami so splošna priporočila za vadbo, s katero boste vplivali na svoje zdravje. Lahko jo opravljate tako rekoč kjerkoli: na delovnem mestu, doma, v naravi, fitnes centru ali drugi športni dvorani. Lahko ste sami, v družbi, še posebej pa priporočamo pod vodstvom športnega strokovnjaka.

Pogostost

3-4 krat tedensko, vsak dan več pomeni dodatne koristi za zdravje.

Trajanje

Vsaj 75 do 150 minut oziroma vsaj 150 do 300 min tedensko, odvisno od intenzivnosti vadbe.

Obremenitev

Vsaj 150 min tedensko zmerno intenzivne aerobne dejavnosti ali vsaj 75 minut visoko intenzivne aerobne dejavnosti ter vsaj 2-krat tedensko vaje za krepitev mišic.

Pomembno

Omejite čas, ki ga preživite sede. Če ne dosegate navedenih priporočil, bo že nekaj telesne dejavnosti bolje kot nič, vsaka minuta več pa prinaša dodatne koristi za zdravje.

Akcija je zaključena.

Tukaj si lahko ogledate seznam posameznikov, ki so podpisali športno zavezo ter s tem pokazali, da so tudi sami telesno aktivni.

Hvala za vašo zavezo.

Prosimo vpišite vaše ime in kraj. Če želite sodelovati v nagradni igri, izpolnite tudi ostale podatke.