Priporočila za starejše

Pred vami so splošna priporočila za vadbo, s katero boste vplivali na svoje zdravje. Lahko jo opravljate tako rekoč kjerkoli: doma, v naravi, fitnes centru ali drugi športni dvorani. Lahko ste sami, v družbi, še posebej pa priporočamo pod vodstvom športnega strokovnjaka.

Pogostost

3-4 krat tedensko, vsak dan več pomeni dodatne koristi za zdravje.

Trajanje

Vsaj 75 do 150 minut oziroma vsaj 150 do 300 min tedensko, odvisno od intenzivnosti vadbe.

Obremenitev

Vsaj 2-krat tedensko vaje za krepitev večjih mišičnih skupin in vsaj 3-krat tedensko raznoliko dejavnost, ki krepi funkcionalno ravnotežje in ohranja mišično moč.

Pomembno

Bodite telesno dejavni po svojih zmožnostih in stopnjo napora prilagodite svoji telesni pripravljenosti. Začnite z manjšo količino vadbe in postopno povečujte njeno pogostost, intenzivnost in trajanje.

Akcija je zaključena.

Tukaj si lahko ogledate seznam posameznikov, ki so podpisali športno zavezo ter s tem pokazali, da so tudi sami telesno aktivni.

Hvala za vašo zavezo.

Prosimo vpišite vaše ime in kraj. Če želite sodelovati v nagradni igri, izpolnite tudi ostale podatke.